hey girls !come n follows ma blog yang ta brapew shatek nih,dicini shayep akan share anything okie:)harap ta borink larr k

Monday, February 1, 2010

WELCOME FEBRUARY !!

hey peeps !
jumpe lagik ,
da lame ta updte belog nihh,.
so,
da byk citer yg aku kompol ,
da citer cdey,n da citer yg epy gilew!
tapi,tuh sume asam,garam n gula dalam idup kite ann..

bulan nihh bulan yg paling aku suke..
na tawuk knape??
sbb bulan nihh bln annivesry aku ngan bf aku,.
sbb uh ta sbq² na clebrate nihh
hehe

ri 2 dh jnjy ngan lady fana na blanja dya makan,.
so,t kene larr blanja gk,.
tkot dya majok plak
hehe
tp,slepas aku ngan bf aku clebrate dlu larr yew,..
skrg nihh bz glew,.
nk jengok² belog nihh pown dh ta dew mase dh,.
so,citer pown ntah pa² dh ann,.
k larr yew,.
i da ngantok nihh
gud nyte;)




4 comments: